Gå til hovedinnhold

Hvilken ny funksjonalitet ønsker brukeren?

Oppdatert for over 5 måneder siden

Få et beslutningsgrunnlag med en rask brukerundersøkelse. Du kan ganske enkelt spørre de som bruker tjenesten, mens de bruker den. Da blir enklere å prioritere brukerne selv sier er viktig og du reduserer risikoen for å bruke tid på feil ting.

Eksempel:

Se for deg en bank som skal lage en ny løsning for innboksen. Hvordan kan de avklare hvilken funksjonalitet kundene ønsker eller mener er viktigst? Med Skyra blir det enkelt å spørre de som er logget inn på dagens løsning.


Spørsmål 1
Hvilke nye funksjoner eller forbedringer ønsker du deg mest?

  1. Funksjon A (fyll inn)

  2. Funksjon B (fyll inn)

  3. Funksjon C (fyll inn)

  4. Funksjon D (fyll inn)

  5. Annet

Spørsmål 2 (Hvis Annet, i spørsmål 1)

Annet: Hvilke funksjoner ønsker du deg mest i innboksen?

<fritekst>

Spørsmål 3

Har du andre tilbakemeldinger eller ønsker om denne tjensten (fyll ut)?

<fritekst>

Takk for at du tok deg tid til å hjelpe oss!

Svarte dette på spørsmålet?