Få et beslutningsgrunnlag med en rask brukerundersøkelse. Du kan ganske enkelt spørre de som bruker tjenesten, mens de bruker den. Da blir enklere å prioritere brukerne selv sier er viktig og du reduserer risikoen for å bruke tid på feil ting.
Eksempel:
Se for deg en bank som skal lage en ny løsning for innboksen. Hvordan kan de avklare hvilken funksjonalitet kundene ønsker eller mener er viktigst? Med Skyra blir det enkelt å spørre de som er logget inn på dagens løsning.
Spørsmål 1
Hvilke nye funksjoner eller forbedringer ønsker du deg mest?
Funksjon A (fyll inn)
Funksjon B (fyll inn)
Funksjon C (fyll inn)
Funksjon D (fyll inn)
Annet
Spørsmål 2 (Hvis Annet, i spørsmål 1)
Annet: Hvilke funksjoner ønsker du deg mest i innboksen?
<fritekst>
Spørsmål 3
Har du andre tilbakemeldinger eller ønsker om denne tjensten
(fyll ut)?
<fritekst>
Takk for at du tok deg tid til å hjelpe oss!