Gå til hovedinnhold

Copy-knappen

Oppdatert for over 6 måneder siden

Du kan enkelt kopiere en tabell inn i Excel ved å bruke Copy-knappen. Du finner Copy flere steder, som f.eks Top Tasks, Recruitment og Segment.

Hvilken data som blir inkludert ved kopi til regneark er avhengig av hvilken oversikt som kopieres.

Copy-knappen på Top Tasks

Kopien inkluderer disse kolonnene:

  1. Task name: Navnet på oppgaven

  2. Parent task: Den overordnede oppgaven som denne oppgaven er en del av (hvis aktuelt).

  3. Description: En beskrivelse av oppgaven slik det er angitt når den ble opprettet.

  4. Demand: Prosentandelen som svarte de kom for oppgaven.

  5. Completion rate: Prosentandelen av brukere som har fullført oppgaven.

  6. Responses: Antall brukere som har svart de kom for oppgaven (demand)

  7. Completed: Antall brukere som har fullført oppgaven.

  8. Failed: Antall brukere som ikke klarte å fullføre oppgaven.

Copy-knappen på Segments

Kopien inkluderer disse kolonnene:

  1. Segment navn

  2. Demand

  3. Completion rate

  4. Responses

  5. Completed

  6. Failed

En kopi av denne tabellen i Excel vil se slik ut. Kopien inkluderer noen flere kolonner enn hva som vises i tabellen.

Copy-knappen på Recruitment

Kontaktlisten ved rekruttering til brukertesting inkluderer disse kolonnene:

  1. Tidspunkt

  2. Navn

  3. E-post

  4. Label

  5. Task

  6. Segment

  7. Completion

  8. Survey

Svarte dette på spørsmålet?