Du kan enkelt kopiere en tabell inn i Excel ved å bruke Copy-knappen. Du finner Copy flere steder, som f.eks Top Tasks, Recruitment og Segment.
Hvilken data som blir inkludert ved kopi til regneark er avhengig av hvilken oversikt som kopieres.
Copy-knappen på Top Tasks
Kopien inkluderer disse kolonnene:
Task name: Navnet på oppgaven
Parent task: Den overordnede oppgaven som denne oppgaven er en del av (hvis aktuelt).
Description: En beskrivelse av oppgaven slik det er angitt når den ble opprettet.
Demand: Prosentandelen som svarte de kom for oppgaven.
Completion rate: Prosentandelen av brukere som har fullført oppgaven.
Responses: Antall brukere som har svart de kom for oppgaven (demand)
Completed: Antall brukere som har fullført oppgaven.
Failed: Antall brukere som ikke klarte å fullføre oppgaven.
Copy-knappen på Segments
Kopien inkluderer disse kolonnene:
Segment navn
Demand
Completion rate
Responses
Completed
Failed
En kopi av denne tabellen i Excel vil se slik ut. Kopien inkluderer noen flere kolonner enn hva som vises i tabellen.
Copy-knappen på Recruitment
Kontaktlisten ved rekruttering til brukertesting inkluderer disse kolonnene:
Tidspunkt
Navn
E-post
Label
Task
Segment
Completion
Survey